Wednesday, May 25, 2011

Siapa nama kau??

Cuaca cerah..panas..begitu juga mood aku..agak tenang dan seronok!

Sedikit sebanyak aku mengenali dia..membuatkan aku rasa seronok, bahagia dan aku tak tau nak describe macam mana lagi..yang pasti, bibirku menguntum senyum yang tak sudah..! hehee~ http://www.emocutez.com

Melihatkan wajahnya saja membuatkan aku tersenyum sendiri. Bersih dan polos..dia tersenyum memandangku, menampakkan lesung pipitnya yang tidak berapa nak dalam. Mungkin salahku kerana melupakan namamu.. tapi aku bukan sengaja..kerana agak lama kau tidak menghubungiku.. Perkenalan di dunia maya. Jarang sekali sama-sama free untuk bertegur satu sama lain. Hari ini, kau muncul..membuatkan ku kembali ceria. Hingga terlupa untuk menyiapkan assignment yang perlu ku hantar esok..huhuuu~

Siapa nama kau sebenarnya?? Kerap kali ku paksa akalku bekerja..tapi jawapannya tetap salah.. Salah aku ke?? Kenapa lah sukar benar untuk aku ketahui namamu..bukannya aku nak jampi atau santau..errr~ But thats make me want to know u better.. I wanna know ur name..where u stay.. just know ur name will make me happy. Sikapmu sometimes make me really wanna know u more.. And sukarku menafikan melihat namamu nikname mu saja dah buat hatiku melonjak gembira. And sedikit berharap agar kau menegurku..tapi hampa.

Keningmu tebal..so aku panggil si kening tebalrock lee Pictures, Images and Photos..sama macam seorang kawan aku..hehe~ Kau agak cerah tapi kini dah gelap sedikit..hehe~ tapi tu tak menghilangkan rasa sukaku padamu...erk! Aku tulis suka ke? uhmmm~  http://www.emocutez.com hehee~

*Si kening tebal kan famous*

No comments: