Wednesday, May 25, 2011

Dear stranger

To my dear stranger,

Dont think that u know me very well..not everything i tell u..just some part of me that u know.. I really hope that u know me better than that but..i expected too much..

Aku masih mencari diri aku yang lama..dan sekarang aku berusaha untuk kembali menjadi diri yang dulu..diri aku sebelum aku kenal kau. Kau kenal aku yang sekarang. Yang teruk. But part of me, aku bukanlah teruk macam yang kau sangka.. Dari percakapan kau, kadang-kadang aku rasa macam kau rasa kau kenal sangat perangai aku..but sebenarnya, salah! Apa yang kau sangka tu salah! Aku bukan macam tu..sebab tu aku banyak diam kalau kau dah mula bercakap. Aku tak tau macam mana nak mencelah..n aku memang pendengar yang bagus..hehe~ Aku lebih suka orang cerita diri mereka sendiri sebenarnya. Bukan cerita pasal aku.

Kenal kau sebenarnya bukanlah teruk sangat. Ada hikmahnya. Bagi aku, sedikit sebanyak kau menyedarkan aku dari terus hanyut...thanks..

No comments: