Tuesday, May 03, 2011

Dulu dan sekarang =(

Teringat...(flash back)

Pertemuan kali pertama kali kita dalam keadaan yang memalukan..hehee~ waktu itu aku yang cuba menggoda kau tapi ternyata aku tak pandai..kau memandangku dengan pandangan yang pelik lalu kau gelak dengan bersungguh2..hahaa~ caraku yang mcam badut atau kau yang tak pandai menghayati godaanku?? =p


Selalu kita bertegur sapa di alam maya..sehinggalah aku bagi number aku kan...Then kau pun start call aku..but that time tak selalu sangat..bila kau gila je kau cari aku kan..I dont mind..Disebabkan kau selalu sangat call aku tu yang membuatkan aku mula sukakan kau..aku pun x sedar bila perasaan itu muncul.. Then kita selalu video call, call biasa..cuma mesej jela jarang sebab kau tak suka sangat..hikhikkk~ Lama-kelamaan aku menjadi biasa. Sehari kau tak call or mesej, aku resah. hidupku bosan. Then aku pun call kau. Kalau dulu kedit aku tahan lama, sekarang dah topap pun macam tak cukup..kau tau tak ianya memenatkan aku..menyeksa aku?? Selain kau, aku tak tau nak kacau siapa. Aku tak tau nak mesej or call siapa..sebab tu dlu kedit aku tahan lama.

Sekarang, aku rasa kau cuba mengelak dari aku..dan aku paham sebenarnya. But part of me, taknak paham. Aku terasa. Kecewa. Sedih. Aku akan kesunyian lagi. Dengan kau aku tak perlu berpura2, kerana kau tahu diriku yang sebenar. Dan kau boleh terima diri aku yang sebenar..rakanku yang lain masih belom kenal siapa aku. Aku kenal mereka, dan aku pasti mereka tak boleh terima aku yang sebenar. Aku paling takut kehilangan kawan..apatah lagi kawan yang aku banyak menceritakan serba-serbi.. Selepas ini andai kata tiada jodoh kita berkawan, aku reda..Aku akan ubati hatiku walaupun sukar. I love U..it really mean to me.. Yes perkataan ini sangat kejam buatku!

No comments: