Monday, March 21, 2011

Wanita..perempuan...n gurls!

Wahai ladies sekalian...

Perempuan ni banyak menipu sebenarnya..apa yang mereka hendak mereka tidak akan cakap direct..suka berkias-kias..contohnya:

Gurl: Abang, cantik la baju tu..!
(dalam hati: belikan la aku baju tu!)


Betol tak? Aku bukan nak condem ke apa..tapi serius shit aku tak faham perangai perempuan ni.. Kenapa tak cakap terus terang je kan...? Kan mudah! Lepas tu..mula lah cakap yang kaum lelaki ni tak memahami..macam mana nak faham kalau kau tak cakap terus terang kan??

Kau semua cantik!
Another stiry story..And lagi..kenapa perlu sexy? Sharing beauty i think..so kau show off all ur assets to guys out there.. Yela, barang cantik buat apa nak simpan kan...WAJIB tayang untuk tontonan umum..hahaa~ Aku rasa kau dah cukup cantik..tak perlu tayang mana-mana part lagi dah..tunjuk muka tu pun dah meleleh lelaki tengok..

Okeh..aku bagi situasi..antara sexy nyata dengan sexy tak nyata..

Situasi A
A very sexy gurl..wearing mini skirt. Kulit kaki dia putih melepak..baju pulak ala-ala pakai bra je..macam kat tepi pantai tu..cuma ade ka baju sarung but still nampak bentuk body dia..Fuhh!! berpeluh jugak la kalau tengok..mantop!




Situasi B
A beautiful gurl wearing baju kurung..i means here baju yang sopan la kan..and then tengah berjalan tu kan, angin bertiup dengan kencangnya..waaa *meleleh air liur* nampak la pulak bentuk badan gurl ni walaupun dia pakai baju sopan..lagi sexy dari gurl yang separuh telanjang tadi..!! haa~ tau tak kenapa jadi macam ni???

Haaa~ bagi aku situasi B lebih menampakkan keseksian..ini hanya pandangan aku la kan.. Yang pertama tadi (situasi A), gurl tu dah biasa menampakkan tubuh badan dia..dah selalu seksi..dah nampak semua bentuk-bentuk dan lurah-lurah..so, bila dia tayang lagi dah tak special..dah biasa! Tapi gurl dalam situasi B pulak, dia pakai sopan..baju yang menutup aurat..so, lelaki tak nampak bentuk-bentuk dan lurah-lurah..but once ada peluang nampak (angin memainkan peranan) lelaki akan terpegun melihat keindahan ciptaan tuhan.. Faham? Kalau tak faham gak, abaikan jela..tak payah nak susahkan fikiran serabutkan akal nak faham motif aku ni.. tak penting mana pun..agaahahahahaa~

So, to gurls out there! Tak payah la korang beriya-iya nak seksi, nak tunjukkan semua aset yang korang ada.. Sebenarnya, kalau korang nak jadi seksi, tak perlu pakai pakaian yang menjolok mata..pakai je pakaian yang sopan-sopan kerana ia lebih seksi dari pakaian yang menjolok mata tu.. peace! =p

Kenapa aku google "pic ditiup angin" ade kua pic hantu? ish!

No comments: