Saturday, March 26, 2011

Keluar date!!

Tired..im really tired today..keluar date ngn membe yang sengal n sekepala..but when we meet, it became really disaster!! where kesengalan dia??! Mane keceluparan dia??! Mane mulutnya yang sangat banyak yang membuatkan aku penat nak layan dia bercakap??!! What the hell!! So boring..!! sory bro..


Aku pulak yang jadi kekok..then we decide to watch movie..Sucker Punch..i really enjoy the muvie!! Aku suka semua character dalam muvi ni..especially baby doll..hehee~ cute kan?? =]

 


Orang kata citer ni tak best but i still like it..jalan cerita dia memang tak faham and membosankan..but as i just said, i really like it even it not very best.. Aku taknak suggest kat mana-mana orang supaya tengok..sebab korang takkan faham apa motif cerita ni..aku cuma enjoy watching Emily Browning berlakon je..hehee~ *wink wink* 


DAaaaaaaaa~~

No comments: