Friday, March 18, 2011

Lesbian or Gay?

Tired of being student..full of works! really demn tired! Two days i cant sleep titely becoz of demn project!
Okey..just forget about that for a while..

Me...who am i?
I really confused..what im looking actually?
Do i really dont want a commitment?
So..it is my fault actually..

Apa yang aku cari??
Perempuan? Atau lelaki?
Komitmen?
Atau terlalu demand? *Hahahhaa~

Aku tau ianya melanggar hukum alam jika berpasangan dengan kaum sejenis..tapi apakan dayaku? Aku give dengan kaum lawanku..apa yang mereka cari dalam pasangan mereka sebenarnya? Aku tahu, aku tidak sempurna..banyak kelemahan aku yang aku sendiri tidak berdaya untuk mengubahnya...


Aku tahu ianya suatu kesalahan yang besar..HUGE MISTAKE! But i cant denied my feeling.. Aku cuba kembali kepada fitrah asal..tapi mungkin aku belum jumpa yang benar-benar berjaya mengusik hatiku.. Anyone out there?? heh!


What should i do? Keep searching?? What if my real passionate in same species? Then..just follow my heart? I will wait and wait until i found my soul mate,,gosh!

When will i find??

No comments: