Saturday, January 29, 2011

Yeay!! Balik kg...

Salam...

Akhirnya berjaya juga balik rumah dengan sendiri..hahaa~~ (suatu kebanggaan ke???) Best wo0~ dapat balik rumah..Sebab ape saya suka rumah saya?? Sebab ianya besttt!! Lama giler dowh takde iklan ni..budak ni pun dah besar gamaknya..

*saya sayang mak saya..wanna hug!!*

Kat rumah ape pulak aktiviti aku?? Ok~ untuk dua hari ni aku blogwalking je mane-mane blog..aku memang suka berjalan-jalan di alam maya ni..bukan penat pun kan..ada yang suka bagi info, ada yang suka luahan pendapat, ada yang lebih mencoretkan luahan hati (errr~~)..Tak kisah la,,janji kita satu malaysia kan..?

*one malaysia..!!*

Tadi aku balik kampung (belah mak)..jenguk wan aku..urghhh!! bersepah rumah sebab dalam renovation (urghh!! perlu ke mention??)..Pape pun aku hepy sebab wan aku still sihat (^_^)V..moga dia sehat hendakNya...saya sayang wan saya!! Muaxxx!!! Esok nak balik kampung lagi..kali ni belah ayah aku pulak...jalan-jalan naik kereta..yippie!! 

*ada pic nak upload, tapi xde card reader pulak..urghhh!!*

No comments: