Wednesday, January 26, 2011

Sakit Perut

Dah bape lama dah aku ni sakit perut..?? Maunya dah dekat seminggu..pagi-pagi je dah masuk bilik air muntah angin..kalau orang tengok dah macam orang pregnant pulak..Yela, yang tengah mengidam itu ini..suruh suami carikan makanan yang pelik-pelik..aku nak suh siapa carikan??? hahahaaa~

Perut aku ni kot yang tak sesuai dengan makanan Selangor ni..Ni kan baru pertama kali aku keluar dari Pahang..Dulu pun aku penah gi Terengganu..ada xtvt menarik kat sana..Balik rumah je, sebulan aku muntah-muntah ngn curut cirit-birit..masalah betul kalau perut memilih ni..aku jugak yang terseksa...

Tapi nak buat camne kan..pasrah jela..Aku kan cool..kalau sakit sangat aku lepak bilik je..Kelas tak payah la nak pergi..watpe aku nak susahkan diri aku kan..rehat je kan bagus...!!

No comments: