Sunday, January 16, 2011

Ni sumer pasal aku!!

Aku nak citer sedikit sebanyak pasal aku je..kalau taknak tau, jangan baca!!

Aku hanya insan yang tinggal di Malaysia..tujuan aku berblogging ni untuk luahan hati je..so, aku dont expect ada orang yang akan follow or baca..kind of boring...*huarrgghhhh~~* Dulu aku pernah terfikir, ada tak medium untuk aku meluahkan perasaan hati, usus perut aku ni kat dunia maya ni..maksud aku dalam dunia tanpa sempadan ni la..rupa-rupanya wujud..tapi tak semua orang suka baca kan..so, i dont care!! This one of my medium untuk melepaskan tension, hepy, marah, sedih, n sebagainya..

Aku memang suka akan dunia tanpa sempadan ni..buka itu..buka ini...jalan-jalan blog orang..n some of them really fun..and i got some of the info from them..mane yang boring tu aku skip je la..Opss!! dah lari dari tajuk..

Back to tittle,, aku ni bukan seorang yang famous macam Hanis Zalikha or yang penuh info macam The Other Khairul (named some of them,,yang ni aku follow). Kadang aku baca blog dorang ni untuk hilangkan stress..n they r not boring..opss!! Lari tajuk lagi..hehehee.. Okey!! Aku bukan seorang yang macho atau cantik..Aku ni kadang-kadang serius dalam main-main dan sebaliknya, (main-main dalam serius). Ada yang kata aku ni memang membosankan..Aku terima je..i dont really care..

Aku bukan seorang yang baik sangat..
juga bukan seorang yang jahat..tengah-tengah..
Mudah emo..sedikit baran..
mudah tersenyum..
kadang-kadang sombong..kadang-kadang terlebih ramah..
Suka surf internet *blog walking*
Kadang-kadang blurr..kadang-kadang nakal..
Nerd..but not really excellent in academic..*hAhAA~*
SINGLE (kenapa pakai capital??)

*apsal semuanya pic pompuan utk nerd tapi nakal?? source: google*


No comments: