Saturday, April 09, 2011

Whats happen to me???

Hai.. =]

Lately ni aku asyik teringatkan dia..it is mean dia also remember me? Thinking of this make me feel so happy.. Im so happy if he really remember me..time we spend time together.. Its mean i still loving him?? Nope rite?? I just saw his pic..actually, his engagement's pic..but i feelingless..what that mean?



Aku tak tau kenapa lately ni selalu sangat aku teringatkan dia..padahal aku rasa teruk kot apa yang dia da buat kat aku..aku tak patut teringat kat dia..entahlah permainan hidup ni..aku jadi keliru..apa perasaan aku sekarang..

Aku nak sangat tau ape yang dia sedang buat sekarang...macam mana kerja dia...dia happy ke tak..selalu tak ingat kat aku..penah tak terpikir nak cari aku balik... Apa yang aku rasa sekarang?? Aku bukan sayang dia.. Yang pasti aku tengok gambar pertunangan dia takde pun aku rasa sedih..cuma aku terpikir boleh ke dia bahagia lepas mainkan aku?? Aku harap sangat dia kecewa.. Entahla..  Kejam ke aku?? Memang aku kejam..mungkin juga aku berdendam dalam diam kan..hurmm...what u think??

No comments: