Thursday, April 21, 2011

Budak sekolah

Hurmm~

Sekarang banyak cerita kita dengar pasal budak sekolah..zaman aku dulu pun dah mula da..mereka ni semakin advance! Sifat ingin tahu dan sihat ingin mencuba tu membuak-buak..sesuai dengan pepatah "darah muda".. mana ada darah tua kan..


Aku pun tak tau nak komen ape lebih-lebih sebab kalau google je mesti macam-macam keluar pasal budak sekolah..but sometimes, aku tengok dorang ni memang nampak seksi kan.. Mana-mana gurl yang pakai baju sekolah tak kira baju kurung sekolah or pinafore (betol ke ejaan aku??) memang nampak HOT! ke pandangan aku je??

Itu belum dikira yang kena rogol..kebanyakkan mangsa rogol ni budak sekolah la..kan aku dah cakap diorang ni nampak HOT dalam uniform sekolah..! Baju putih kain biru..aummm! hihiiii~ (untuk yang badan montok la) hahahaa~

1 comment:

Anonymous said...

Www.artofallsorts.deviantart.com - pinafore lawan baju kurung gaduh