Saturday, April 23, 2011

Jatuh cintakah???

Hurmmm...

Dadaku berdebar-debar sepanjang hari..adakah kerana aktiviti seharian atau aku memang fall in love?? Aku cukup benci akan perasaan ini..kenapa la aku jatuh cinta pada orang yang tidak sepatutnye? Patut ke aku berasa seronok atau takut? Tapi sepanjang hari aku bersamanya, memang aku sungguh seronok..sehingga aku terlupa masa..terlupa nak makan..terlupa segala-galanya..lapar pun aku terlupa... Tenat sungguh perasaan ini..
Ape kaitan pic ni ngn love?? Ohhhh~

Sekarang aku mula merinduinya..padahal baru je kami berjauhan...acapkali aku memandang pada henfonku dengan harapan ada orang akan call atau sms masuk..barulah aku tidak kebosanan kan.. Ohh~ parah aku sekarang.. Apakah cara aku dapat menghilangkan wajahnya dari menghiasi fikiran aku??



Tiadakah orang mahu call @ sms aku???


Kenapa begitu sunyi kurasa sekarang..?? ohhh~ GOD help me... i hate this feeling..its killing me..! I hate you!

No comments: