Wednesday, February 02, 2011

Kecelaruan

Good evening to all,

Dilema yang aku hadapi ni da lama..since zaman sekolah lagi.. Confius..tertekan..!! Since sekolah rendah sampai la aku sekolah menengah (and until now), aku memang jarang sangat-sangat cakap ngn kaum lelaki..aku cakap ngn dorang pun bila ada benda penting macam tiru keja rumah ke..tanya soalan ke..more than that memang aku tak tegur la..better slept when no teacher in class..nak-nak kelas aku special sebab ada air-cond..!! Heaven!! Kroh..kroo0h..~~

Apa dilema yang aku hadapi?? Adakah aku BISEKSUAL??? Yang ni slalu aku pikir since aku skolah...aku lebih tertarik pada kaum sejenis.. Aku pernah berkapel..n of course la dengan kaum adam.. Imagine aku still wild..with kaum sejenis.. Aduii la.. Aku risau ni sebenarnyer.. Macam mana kalau aku ni memang meminati kaum sejenis??? HELL  la jawapannya nanti..!! Gila ah!! Takut dowh!! Aku tak nak mati penuh dosa.. Aku masih ingat hukum halal haram okeis!!

*aku taknak jadi bahan bakar*

Tapi tu la nafsu aku more towards to kaum hawa..What should i do?? Ok..aku pernah berkapel dengan kaum jantan ni..aku ingat bila aku kapel dengan dia ni, minat aku tu akan berkurang la..or hilang terus..but still ada.. Then, we broke up.. Just because he said that we dont have chemistry.. Hell you!! Makin aku tak percayakan kaum yang satu ni.. Salah aku ke dalam bab ni?? Ke salah parent aku dalam mendidik anak dorang yang sorang ni?? But then, why my sis normal je??

Now, aku ada niat nak kawen..ada anak.. Yang ni normal kan?? Cuma bab seks tu je yang tak normal.. Aku pening..risau..takut.. Camne kalau aku memang betol bisek? Dua-dua boleh layan?? Untung la suami aku nanti kan.. Otak aku da jem..penat.. No more think bout this..


cute_girly_avatars_90.gif
*someone help me*

No comments: